Veel gestelde vragen

Wie bezorgt mijn Theeduif kaart?

We verzenden je kaart via PostNL. PostNL bezorgt de kaarten binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Helaas bezorgt PostNL geen briefpost meer op maandag.

Hoe kies ik een bezorgdatum?

Klik op ‘Begin met bestellen’. Klik de theesoort aan. Selecteer een boodschapsoort. Vul de velden in en kies vervolgens het perfecte bezorgmoment. Je kan er voor kiezen om de kaart zo spoedig mogelijk te laten verzenden of op een ander moment. Vul de datum dan in of klik op het kalendericoontje om een bezorgdatum te selecteren.

Wanneer wordt mijn kaart verzonden?

Bestel je je kaart voor 17:00 uur, dan verzenden wij de kaart nog dezelfde dag. PostNL bezorgt de kaarten binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. Helaas bezorgt PostNL bezorgt geen briefpost meer op maandag.

Ik wil graag een kaart buiten Nederland versturen, kan dat?

Ja, si, oui… We fladderen zeker ook graag naar het buitenland!

Kan ik zelf een kaart schrijven?

Ja, je kan ook een kaart of meerdere kaarten bestellen, deze thuis laten bezorgen en vervolgens zelf thuis schrijven en zelf versturen. Tjeerd/ Jip graag aanvullen hoe dit werkt op de nieuwe website.

Kan ik een kaart of cadeau anoniem versturen?

Dat is mogelijk. We zetten zelf geen afzender op je kaart. Als jij je naam dus niet in de persoonlijke boodschap zet, verstuur je de kaart dus anoniem. Handig op Valentijnsdag!

Is de thee die jullie gebruiken glutenvrij?

Goede vraag. In sommige theesoorten kunnen gluten zitten. Wij gebruik thee van het Franse merk Løv Organic, deze thee is glutenvrij.


Staat je vraag er niet tussen? Dan helpen we je graag! Stel je vraag in een mailtje.